~you are my bestest buddies~

~esok 2010~

waaaa... cepatnye nk masuk 2010.. tahun 2009 mmg bg aku byk kenangan manis n pahit sepanjang aku hidup tyme tu.. :) macam2 pengalaman yg aku dpt. xpe.. pengalaman2 cmni wat aku jadi lebih matang. :)

tp yg plg menghepikan aku adelah gelagat anak buah aku Mohd Eizzad Ezzhan,6 thn yang aku cume panggil Yan. aku rindu sgt nk jmpe anak2 buah aku. tp xsmpt nk jmpe. td dye call aku, cmni perbualannye :-

yan : hello untie bella.. [aku dipangil isabella dari kecik lg sbb mak aku suke lagu 'isabella']
aku : hye yan.. yan watpe??
yan : yan xwat ape2.. yan nk tanye untie bella ni.. mlm ni smbut nuyer (new year) kt mne??
aku : hehe.. untie bella xdpt smbut la syg.. sbb untie bella bukan kt uma nenek (mak aku daa..)
yan : oooooooooo... (bkn men pjg lg ooooo dye..) abes tu untie bella xdpt la tgk FIREFOX!
aku : haa?????????????????? kah3..... :D :D :D :D

aku tergelak berguling2 atas katil kt bilik neh! ade ke FIREFOX?? aku phm mksud dye.. dye nk kata FIREWORKS (bunge api).. tp FIREFOX tu macam MOZILLA FIREFOX.. adoi mak aih.. pecah perut aku tahan gelak bile anak buah sebut pkataan tuh! :D kah3..

hmm.. kesian Yan.. mesti blurr abes bdk kecik neh.. xpe2.. last aku layan kan jugak sbb syg punye pasal.. :) ape pon.. ni la anak buah aku yg pertame sekali then muncul adik dye Mohd Eizzad Erfan :)

[yang belah kiri si adik, Erfan & belah kanan si abg, Ezzhan]

utk last post for 2009 ni, aku berdoa supeya tahun depan akan menjadi tahun yg terbaik utk aku n kawan2 serta family aku. amin.. :) semoge segala impian kalian di tahun 2009 telah tercapai.. kalo x, kite capai same2 di tahun 2010.. :)

> HAPPY NEW YEAR 2010 <

9 comments:

  1. allalala.. cumel nya. firefox ek? *pitam sekejap. huhu.

    ReplyDelete
  2. hak3.. :D pitam???? adoi..jgn sis..nt ezma xlarat nk angkat..hehe.. :)

    ReplyDelete
  3. hehe..
    cute..
    slamat taun baru ezma..
    lama xmlawat..

    ReplyDelete
  4. fyqa,
    hihi..happy new year fyqa..
    :)

    ReplyDelete
  5. hehe..so far not bad la darl..
    kira atas 3.0 je..

    ReplyDelete
  6. alahai comel nya anak buah u panggil bunga api firefox. hee.

    btw, dear. have u ever heard about the Hannah Talent contest? Lets join because it's FUN :)

    HAPPY NEW YEAR!

    ReplyDelete
  7. ingin menjadi model?

    lawati http://hannahtalent.blogspot.com/2009/12/igin-menjadi-model.html

    kalaw u join contest ny..jgn lupe ltak link i k,,tok bgtau dari mana u taw pasal contest ny

    ReplyDelete
  8. ween,
    hehe..dye pelat sket..errmm..minat jgk..tp tarikh tu dye wat kt kl..i am from kl too..but study in perlis.. :(

    ReplyDelete
  9. leeya,
    hehe..minat jgk..tp cm alasan yg same jgk la..
    tp kalo ezma msuk nt ezma letak sume link yg invite ezma yer.. :)

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?