~you are my bestest buddies~

~agak2nyer la kan, mak aku marah tak kalo aku xnak jadi engineer??~

hehe.. no way! aku xlayak okeh.. tp kalo sekadar cube ape salahnye.. hik3.. actually arini aku bakal menjalankan satu projek.. jeng3...!! projek??!! ish..pk bukan2 lak dye.. aku nk jahit manik2 kat baju kurung plain lame aku. saje je nk try.. draft aku da design dgn cikILI dah..

http://emo.huhiho.com

adeke tyme dlm lecture aku gi design mnde alah ni.. idea si ILI la tuh.. hak3.. :D yela..bosan2 dlm kuliah, drpd aku tido wat taik mate bek aku wat2 dgr lecture ckp.. aduimak..!! gile xberkat aku blajo! haha.. :D alaa.. nk jge ati lecturer jugak!

http://emo.huhiho.com

hehe.. kalo siap + cantik nnt, aku akan show off kt blog aku ni.. haha.. :D manik2 dah beli dah.. fuhh!!! semangat! wish me luck bebeh! hmm.. agak2nyer la kan.. mak aku mara x kalo x jadi engineer?? hik3.. :D


0 peep(s) are walking-talking about this:

Post a Comment

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?