~you are my bestest buddies~

~ aku pon dapat award jugak la..dua bijik lagi taw!! ~


wow!! segedik kucing yang menggedik ni, haa... camni la aku. hahaha.. :D hari sebelum2 ni aku dah dapat award I 'HEART' your blog from cik MIZZURA. aku tak nak cite panjang! just wanna tell u all, blog aku ni hanyelah blog picisan. sekadar aku gunekan tempat lepak2. dan kenangan sampai la ke anak cucu aku nanti. auw!! xabes2..!! hahaa... :D

below is my greatest award. aku sgt menghargainya. dengan itu, aku akan cube untuk rajin update entry demi rakan2 bloggers aku. tengs so much cik MIZZURA.



dengan ini, aku nak tag blog2 yang aku suke sgt untuk aku lepak2.

* Cik Ecah *
* Faiz Farish *
* Sis Neena Anuar *
* Mawar Merah *
* Sis Erna OhShawl *
* Cik Syahira *
* Nazatul Shima *
* Ween *
* MelBlogger *
* Encik Bullet *
* Wan Hazel *
* cik AiLeBiU *
* Pinokoo Pink Girl *
* Srikandi Syafyka *
* Hazatul Nabila *

so far, ni je aku teringat2. kalo nampak updates dari mereka di atas, sure aku bace punye! huhu.. :) so, sile la amik award ni. ikhlas dari hati yang tulus. :)






orait! ni adalah second award yang aku dapat dari cik Suraiza Belleza dan cik MAWAR MERAH lagi. award itu adalah BEAUTIFUL BLOGGER AWARD . btw, blog aku ini sekali lagi aku ulang, hanyelah blog picisan. sekadar mengisi mase yang ade untuk kenangan anak cucu. [what??!! suda2 la tu ezma oii..] btw, aku sangat2 la menghargai award yang telah diberikan oleh cik Suraiza Belleza dan cik MAWAR MERAH ni. terima kasih ye awak. semoge persahabatan kite kekal sampai bile2 walaupon saye tak pernah jumpe awak. hehe. :) ni la dye award aku.. hehe.. :) sorry. yang ni aku tak tag sape2, sebab??? sebab... pemberian orang kan, nape nak bagi kat orang lak.hahha.. :D tak3...!! senanyer aku malas nak taip orang len. guna orang yang same kat atas tu boleh?? :P


yes! siap entry! pasni, jangan la kata aku ni sombong sebab langsung tak endahkan award or tag kalian2 sume ye. aku da siapkan da ni, walopon belum mandi2 lagi nih. hahhaa.. :D




8 comments:

  1. Saya tak sangka menang anugrah ni. Sebab saya tau saya ada ramai saingan dan calon lain pun hebat2 belaka. Saya nak ucap terima kasih pada anda semua yang banyak menyokong dan mengundi saya selama ni.Terima kasih pada mak dan abah saya kerana sentiasa memberi dorongan. Kepada peminat2 saya, ini untuk anda. Terima kasih. (amacam? Ok tak? Macam menang ABPkan? haha)

    ReplyDelete
  2. hak3..!! :D eloo..awk buat la ucapan kat blog awak..nt ezma bace, n komen..hik3.. :P tp ade gaye nak jadi artis la..awan faiz! :P

    ReplyDelete
  3. thanx ezma...ahahaha...blog saya y begitu suam2 kuku dapat jugak award..ngeh3...;D

    ReplyDelete
  4. hazatul nabila,
    biarpon suam2 kuku..hehe.. :) tapi ianye chomel sgt..hehe.. :P amik taw..ikhlas ni..hehe.. :)

    ReplyDelete
  5. wah!! TQ so muchhh dik!! terharu akak taww! toceh2...

    ReplyDelete
  6. neena anuar,
    wah! tharu ye??hehe..welcome sis..jgn lupe amik award oke.. :) have a nice day.. :)

    ReplyDelete
  7. hahaa..dapat dah...nanti bullet letak kat blog bullet ok

    ReplyDelete
  8. bullet,

    haaa...dapat pon! hehehehe... :P oke2..gud2..letak taw.. :)
    ikhlas dari hati yg tulus...

    :)

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?