~you are my bestest buddies~

~my look? ape tuh?? ~


hik3.. :D ini adelah entry aku yang ke-4 utk ari Selasa bersamaan 30th March 2010 nih. ape gile sangat ke aku ni nak berblogging?! hahaha.. :D



oke, hari ni aku banyak kali blogwalking ke blog orang lain. sumpah macam2 ragam blog aku jumpe. last2 topik yang same jugak aku jumpe, sume cite sal MY LOOK!!!


amende MY LOOK ni? apesal wujudnya mende ni?? ouh.. rupenye2 MY LOOK ni adelah agen carian seperti GOOGLE, YAHOO, BING, ASK.COM, dan macam2 lagi. tapi apa yang membezakan MY LOOK ni dengan agen carian yang lain, anda boleh buat duit. wah! sejak akhir2 ni aku makin gile nak kaya. haha.. :D

setiap carian yang kita guna MY LOOK, kita akan dapat RM0.22. wah! tinggi jugak nilai tu. kalo sepuluh benda yang aku carik dalam proses menyiapkan report mini projek aku, mesti leyh dapat lebih nih. hehe.. :P oo...pakcik kayo.. pakcik kayo..!! huhuhu... :P

ape pon, registeration fee is free. utk sign up, sile klik yang berkelip2 ni..

MY LOOK

aii.. orang nak kasi duit, belasah aje lah. bukan kene bayar pon. tapi, aku hairan jugak la. camne ye, senang2 orang nak kasik duit kat kite. macam nuff tu. aku heran gak. murah betul rezeki dorang ni nak kasik duit free. aahhh.. lantak la! so, jom join ramai2 oke. :) kalo u all klik n join ni, aku sayang korang lebeyh! mwah! :P




2 comments:

  1. nak tryler...leh jadi kayer...heheheh

    ReplyDelete
  2. ::Mamalyna:: hehe..haa..try la..just klik aje..mungkin leyh jadik kaye ke mne tawu kan?? :P

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?