~you are my bestest buddies~

~model wanita bertudung~

salam again..

hehe..mmg dah kukatakan aku mmg giler contest.. sume bende aku nk try..xksa la.. yg penting aku cube.. and for sure bukan kne kua duit pon.. haha.. :D kali ni aku masuk contest pencarian model wanita bertudung.. hmm, nak kata cantik, aku bese aje.. bersyukur aje dgn pemberian Allah.. jgn nak nafikan yer bahawasanye semua perempuan dalam dunia ni msti nak kelihatan cantik.. cume dari segi cara dan tujuan aje yg membezakan kecantikan wanita tersebut.. btol x??hehe.. :P

okeh2.. aku saje nk cube nasib utk join contest SARAH-AL-IDRUS neh.. hehe.. contest ni pon senang jugak.. cume perlu send gambar2 yg korg rase cantik and the best la.. utk keterangan lebih lanjut, jom bkk blog dye.. just klik name dye kt atas ni ek.. huhu.. okeh2.. xmaw cte pjg2.. let's join together.. here are all my best pictures yg still ade dlm simpanan sy :

pic ni time daku berada di matrik JOHOR


time ni pula mase daku berada di Program Anak Angkat


dalam makmal KMJ


baru blk kuliah kt UniMAP

p/s: nak jadi model yg real, xsure lepas ke x syarat2 nyer.. hahaha.. :D

10 comments:

  1. boleh nye..ade iras2 ina naim..hehehe..ramai gak panggil ko ina naim mase kat kmj dulu..

    ReplyDelete
  2. hak3.. :D
    eh??btol la..nape ek org pggil ina naim??berbeza la..haha..thanx komen here..i will follow u pule..ngeh2.. :D

    ReplyDelete
  3. nope..bukan2..i am not ina naim..haha..bukan taw..sye ezmaliza..ni hidayah nyer pasal lor neh..hahahah... :P

    ReplyDelete
  4. ouh aidy..
    thanx yer senyum2 kt cni.. :)

    ReplyDelete
  5. ezmaa !! aku nak masok nih.mcm mana ? :D

    ReplyDelete
  6. haliza..klu ko nk masuk msti la aku kalah..uwaa...ko da la cun..hak3..oke2..cmni..ko bkk je page owner blog tu..aku ade link kn dye dlm post aku..then ade term N condition dye...try la..abes la aku kalah nnt..hihihi.. :P

    ReplyDelete
  7. kontez model lelaki bertudung ade x?

    ReplyDelete
  8. haha..ade jer..ko pakai la tdung..then make up sket kasi nmpk cun..kah3.. :D then ko letak name ko siti ADAMira..hehehe... :P

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?