~you are my bestest buddies~

~my two beshfwen forever~


walloo...
i really mish this two gurlz..
..syarifah nurhanis & hani fadzuin..
ouh..
two of u make me think of da past la...


post ni utk hanis:
sygku cik pah..
aku rindu sgt nk jmpe ko..
ko tahu ape yg aku rase b4 aku bgtau ko terlebey dahulu..
u are dokter love la..
stiap kali aku ade prob then aku cari ko..
msti ko akn cari mase utk ko luangkn dgn aku kn??
aku terharu sgt pah..
ko ni mcm ade instinct yg kuat terhadap aku..
klo aku sdey cene pon msti ko cube bg aku gelak dgn lawak sengal ko tuh..
aku teringat sgt2 kenangan kt semashur dlu..
yg plg aku igt adelah ko ngan awin tgglkn aku seko2 g sahur..
aku terkesima ko tau..
aku duk je kt tgga nk kasi emo lbey..
hahaha...
aku rindu sume kngn yg kite wt sndri tu..
hmmm...byk lg...
tp nt awin mara lak tertggu2 post sal dye lak..
wakakakaka....
:D



post yg ni lak utk awin..
wahai dak kecik yg xpernah matang??
ko ni kdg2 aku ase cm org tade perasaan la..
wakakaka...:D (adeke ptot ckp cmtu?)
ko mmg dak kecik la awin..
aku ske perangai ko yg ala2 kiut tu..
(kiut ke??hahaha..)
ko jenis yg ikot je ape org kta..
tp aku salu protect ko syg..
kt skola dlu aku ckop mara klo ade yg nk kutuk ko ke..
hmm..sbb ko xlayak utk dikutuk..
sbb ko dak kecik..haha.. :D
btw..ko mmg xpenah kedekut dgn aku kn??
klo utk aku ko sentese on je..
besh sgt..
klo sal ko..mnde yg aku xley lupe..
adelah "BURP" ko..
xabes2 dgn "burrrrpppp"ing je ko..
smpi aku tergelak2 dgr..
satu lg..kite kn ske WBS same2..
(hnye semashurian je tau WBS tu ape)
kt unimap ni ade je WBS..tp len sket lor..
salu aku gne manual je..
(sje maw bg sume org tertanye2 ape mnde tuh!!)


btw..gurlz..
i really mish u two..
aku nk sgt hangout dgn korg bdua..
tdo uma aku lame2..
ley borak2..
ley gosip2..
ley ape lg ek???
haha...

...AKU RINDU KORANG BERDUA...

2 comments:

  1. hey2, i mish u guys either laaa..
    :D:D

    ReplyDelete
  2. hehe..
    i mish u both...
    sampai kapan maw jmpe yer??
    haha...
    :D

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?