~you are my bestest buddies~

~pejam celik pejam celik~

salam.

hmm..syukur skli lg aku padeNya coz i still have chance to fasting on diz day..alhamdulillah..xsgke jugak la pejam celik pejam dan celik lg arini da msuk ari ke-5 umat Islam berpuasa..skjp je dah 5 ari..nt pejam celik lg da smggu..pejam celik lg da raye..haha..cm sonok je kn..aku terigt kata2 clasmate aku yg chinese, LEE YENG SENG name dye..i like to make a fren with him bcoz he know much more bout Islam..yg plg klakanye tu aku igt lg dye kata Tuhan Islam bg "magic power" to all Muslim yg berpuasa..btol x ezma??aku mmpu gelak je la..aku perbetulkan fahaman dye..actly kalau kite niat berpuasa, hopefully kite akan bertenage utk berpuasa pade esok harinye..hak3..klaka gle LYS neh..

btw..arini aku agak penat..tp xde la penat sgt..arini pon ade satu kls je..ECT200 utk wiring..adui..dsbbkan mggu lps aku xdtg sbb attend as sekreteriat for photograghy, aku kne cari group sndri utk ckopkn korum neh..adeyh..sebbek ade grup yg kosong utk aku dgn ILI. aku join dgn pnoh blurr sbb mggu lps xdtg..haha..grup mmber aku cume suh tgk2 je then wt kje yg sng2 cm psg skru ngan cabut blk la..haha..xpe2..wpon lmbt sket aku abeskan task ni..aku hepi sbb dpt blaja mnde baru dlm idop..upe2nye wayar2 yg berselirat kt uma kite ni sng je nk handle..baru ku tahu..haha..

okelah..spnjg 5 ari puasa ni aku lom pnh lg gi bazar ramadan..teringin sgt nk gi..kot2 la kt kole perlis ni ade jual spagheti..hak3.. :D



last word i wud like to ask everyone here..spe da bli tket blk kg??erm..diingtkan ye bahawa tket ke KL da abes..mybe ade bas tambahan..tp xsure lg..skli lg maw bsyukur sbb da bli tket blk KL..yeay2..!!hihihi.. :P okeyla..nk smyg terawih da..babai..salam..

0 peep(s) are walking-talking about this:

Post a Comment

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?