~you are my bestest buddies~

~i am new blogger~

halloo...salam..
huhu...
my name is ezmaliza bt embok zrik..
utk arini umur aku da 20 taon da..
tah nape tbe2 aku ase cm nk wt blog neh..
padehal aku ade byk kje maw wat slaen wt blog neh..
tuto digit pon lom ciap agi..
haha...btw..aku study kt unimap in communication engineering..
degree for engineering salunye amik 4 taon utk study..
so skrg aku ade lg 2 taon..
hehe..lame agi maw kawen..hak3.. :D

so..for new blogger cm aku..
rajin2 la tunjuk ajar yer..
aku xbpe pandai sgt..
bese2 aje..
tujuan aku wt blog ni cume ade 3 mnde je..
  • juz wanna tell everyone bout myself
  • aku nk memperkembangkan bakat dlm bidang penulisan
  • n last but not least..aku saje suke2..yela..da bosan men fs n fb..bkk blog la plak..



0 peep(s) are walking-talking about this:

Post a Comment

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?