~you are my bestest buddies~

~tag by MAWAR MERAH~




huhu.. soryla cik MAWAR MERAH.. bukan sengaje taknak jawab tag. cume entry len2 pon tak ter'hupdate'. inikan pulak nak mende len.. sorry my dear fren. hehe.. oke2.. kali ni ezma jawab oke. jangan mara taw. hik3.. :P

1. Adakah anda rase HOT?
* HOT la gak. perlis ni da la panas. kipas sepuluh letak dalam bilik ni pon tak cukup sejuk lagi.hik3.. :P *

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang.



3. Ceritakan pasal gambar.
* ouh.. budak kecik dalam pic ni adelah budak kesayangan aku. tapi BUKAN anak aku oke. belum kawen lagi yer sume orang. tapi aku memang suke+geram+ase nak geget aje budak ni bile balik uma. :P hahaha.. *

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
* erk? bile eh. ermm.. pizza taktaw..secret recipe tawu.. semalam! :P *

5. Lagu terakhir anda dengar.
* hehe.. td baru je dgr MP5, lagu Bad Romance- Lady Gaga ULALA *

6. Apakah yang anda buat semasa menyelesaikan tag ini.
* baring2 sambil taip2. :P *

7. Selain dengan nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
* kat uma, sume orang panggil aku ~~ KAKAK *
* kat kampung, sume orang panggil aku ~~ ISABELLA * [jgn tnye kenape, penat nk jwb]
* anak2 buah aku panggil aku ~~ UNTIE BELLA *

8. Tag lagi 6 orang.
* ala.. sape2 yang rajin nak jwb tu, meh ler amik. aku kalo nk adil, sume followers aku, aku nak taip sebijik2 name dorang. *

done! sile2.. happy blogging!



2 comments:

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?