~you are my bestest buddies~

Saya macam KATAK ke??


SALAM! haha.. tiada kata mahu di ungkapkan. cume nak tepek satu gambar kat sini. lihat ini!
v
v
v
v
v
v
v
v




comel tak aku? eeii..please! tu bukan aku la nak tanya samada aku cun, comel, cantik or tak! terpulanglah pada individu untuk menilainya macam mane. :) haha. for the first time pakai spec ni rasa kelakar. sebab sebijik macam KATAK jer! hahahahahha... ONG KEDEK-KEDEK! ONG KEDEK-KEDEK!! ONG!!!!


mereka kata sekarang ni sudah menjadi trend remaja pakai spec besar-besar. then jalan kat mane-mane mall. pakai shawls and suar ketat a.k.a leggings sambil pakai spec besar ni. HAHA. aku cakap berdasarkan apa yang aku pernah nampak la... bukan nak mengata sesiapa. :)

pendapat aku la kan, zaman sekarang ni semua macam balik semula ke zaman atuk nenek. contohnye la kan, spec old school pesen macam ni.. satu lagi contoh terbaik adelah kamera yang makin besar gedabak. ape lagi, DSLR la... orang makin nak saiz yang kecik, tapi ni tak. aku lagi nak yang besar. hahaha.. :D

satu lagi, pemakaian shawls. dulu nenek aku pakai selendang jer pergi mana-mana. selempang kiri! selempang kanan! dah siap! tapi hari ni, menda alah tu dah jadi trend pulak. aku salah sorang la pengikutnya. huhu... tapi pakai spec besar tu bukan aku okeh! :P hik! hik! hik!

10 comments:

  1. chumel sgt gmbar nie....neutral beuty wihout makeup...hehehe

    ReplyDelete
  2. faiz,

    how u know I dun use make up abang??hahhaa.. u know me deeply right?? :D hahahhaa.... :D

    ReplyDelete
  3. hehee
    katak kew..
    mna ada katak pakai spek

    ReplyDelete
  4. shark,

    haha..xde eh??nopela..kawan saye kate gamba ni macam katak...hahaha... :D

    ReplyDelete
  5. YAYA beby...kn abg kenal beby.,..msti abg taw beby mc mn...hik2

    ReplyDelete
  6. faiz farish,

    haha..sebab makan lemang byk sgt.

    ReplyDelete
  7. u comel la
    x mcm katak pn ok!
    comel comel ^_^

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?