~you are my bestest buddies~

~adoi..sakitnye!!~

salam semua..

hehe..aku amat bersyukur sbb test signal da abes..n aku dpt jwb dgn oke la kot.. wpon ade sket2 aku jenguk2 org sebelah.. ngeh3.. :D (xbaik btol la aku nih) balik dari test aku ase hepi sgt2.. sbb esok harinya aku ade ko-k kayak and petang tu lak aku ade jemputan open houz kt uma LIYANA ZAHID.. uma dye kt kuala kedah.. wow..!!jaoh juger.. aku kne drive.. tp xtau jalan..hehe...


pagi2 aku bgn dgn semangatnye wpon mlm harinya aku tdo lmbt sbb bantai on9 ngan sebuk berborak2.. punye semangat aku iron baju raye utk gi open houz uma YANA taw.. hik3.. :P (nk berjalan tu mmg semangat aje..cube suh study..hampeh!!)


huhu...kayak aku stat kul 9 pagi smpi kul 12.. spnjg aku wat senaman regangan plus star jump sume aku oke jer.. tp tah nape tibe2 aku tersilap langkah bile coach suh lari then touch pokok di hujung sna then lari semule kt tmpt asal dlm kiraan 10.. aku la insan lari plg laju sbb aky tgk kiri kanan aku spnjg aku lari xde sape pon.. sbb aku xnk kne denda bumping..(sakit taw!!) tah ape nasib aku dgn tibe2 mase lompat satu lurah tu aku xdpt lompat dgn sempurna.. lalu aku tersembam jatuh mencium bumi.. aduhh.... mase tu mate aku berpinar-pinar.. kepale aku terase sebal kjp.. mule rase pedih2 kt dahi, pipi ngan hidung.. tp aku gagahkan diri utk bgn blk then sentuh pokok tu then lari blk ke coach tu.. tp kompom la xsempat.. tepat2 dye sebut 10 aku lg 1 meter nk smpi kt dye.. huh..!! nak xnak aku di denda juge.. dah la sakit sbb jatuh.. kne bumping 10 kali lak tu.. sakitnye otot2 aku.. yela.. kan da lame xbuat mnde2 ceni.. hmmm... yg plg sdeyh.. kwn2 xde sorg pon membantu.. ouh..!! hanye gelak??xpela.. aku jd bahan gurauan mereka.. xpe2.. beritahu si DIA?? same juge.. tiade respon yg dapat menenangkan hati aku.. :((


bile nak blk suke2 pulak dorg ni nk ajak makan ramai2 dlu pulak.. adeh.. b4 ni aku ajak xde pulak nak.. bile aku ade hal dgn jemputan VIP ni sebuk nk ajak pulak.. adeh..!! :P aku malas nk masam2 muke.. aku ikotkan ajer.. dgn harapan dpt blk uma b4 kul 2.. tp hati ni dah xsedap dah.. sbb aku berjanji dgn kawan2 sekelas akan konvoi ramai2 ke open house uma YANA kul 2.. tp msti xsmpt nih... aku tkot da..


smpi2 uma, aku mndi cpt2 then smyg.. kunun2 nk mekap cntik2 n bergaye lebih dari biasa la.. sbb kwn2 yg lain sume cntik2 n cun2 belaka.. tp dgn calar kt idung ni nk cun mnde nyer?? xpe la..yg penting aku nak hepi2 sbb aku akan beraye dgn kawan2 sekelas aku yg lain.. dah lame xdpt kumpul ramai2 cmni.. yela.. sume sibuk dgn hal masing2.. sempat jugak siap walaupon aku x sempat touch up cm kwn2 len.. :((


cerita open houz kt uma YANA pon besh jugak.. tp next entry yer.. atas ni ajer.. nantikan..


p/s: sakit2 badan aku gi kayak tu la.. n hidung aku masih lagi tercalar n merah2.. :(( sakit sgt bile sentuh.. mak...!! sakit... :((

0 peep(s) are walking-talking about this:

Post a Comment

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?