~you are my bestest buddies~

::contest photo+imaginasi K~UN ::

salam sabtu yg sejuk sume.. :))

arini PERLIS asek menangis ajer.. so, aku pon turut layan tangisan dye dgn menghadap laptop.. tapi lecture notes DIGITAL ELECTRONIC II ade kt tangan taw.. :P bosan2 aku study, aku join contest sis K~UN ni.. beliau dah jemput aku utk join dah lame dah.. tapi baru sekarang ade mase nak create citer mengarut utk contest ni.. hehe.. :)) contest ni hanye utk kapel2 yer.. utk keterangan lebih lanjut sile klik name K~UN.. oke..lets start.. ni dye pic yg aku pertaruhkan.. :)


Pagi yang hening itu, encik FAIZ telah menelefon aku. Katanya hendak ajak dating. Alaaa… nape tak bagitau awal-awal?? “Nak dating kat mane??,” aku bertanya sambil menggosok-gosok bijik mate yang terpisat-pisat. “KLCC!! Kita gi tengok wayang nak??,” dye jawab dengan selambe. Mataku yang sepet sebab baru lepas bangun tidur memBOOLAT besar terkejut. “Hah?? KLCC?? Buat ape gi sana??,” tanya aku lagi. Yela.. sape yang nak pegi KLCC pagi-pagi bute ni.. bak kata mak aku,”takde orang nak gi shopping pagi-pagi bute kt KLCC tuh..!! org gile je.. KLCC belum bukak lagi la!”.

Aku dengan BOOLAT hatinyer pon pegi la bangun dan siap-siap mandi sumer. Tapi jam yang BOOLAT di dinding dah menunjukkan jam 7.35 pagi. Dia janji dengan aku nak jemput jam 8.00 pagi. Adoi..sempat ker nih?? Nak mekap-mekap lagi.. Takpe lah. Tepat jam 8.00 pagi aku dah terpacak siap kat hall umah. Mak ternampak aku.. Gulppp!! “Nak ke mane pagi-pagi bute ni??,” mak tanye. Matanye dah memBOOLAT jugak ke arahku. Aduhh!!

Kuar juge la akhirnye. Sampai2 aje kat KLCC, tros gi kat tempat wayang. Nak beratur nyer pasal.. haha.. :D Tapi wayang pon xbukak lagi.. Dengan hati yang agak-agak kaciwa.. Aku dengan BOOLAT hatinye nekad nak meng’happy’kan diri dengan wat photoshoot sendiri di taman KLCC.. haha.. :D Lantak la ape org nak kata.. Aku dah tak peduli. Jadi, inilah hasilnye. Hasil photoshoot yang aku namekan sendiri ‘Bersantai di Pantai KLCC’ Haha.. :D

(233 patah perkataan)


p/s: PERLIS menangis maksudnyer PERLIS hujan tak henti2 yer.. kang org kata aku giler lak sesuatu tempat ley menangis.. :P

3 comments:

  1. wow!korang dua muka dekat2 sama~
    kata org la kan(bkn sis kata okeh),jodoh pjg...aminnn~

    entri ni diterima.cop sirim:LULUS!hehe.

    tunggu 6 nov nanti sis umum ye?suruh si dia doa banyak2 kalau nak gundam.hehe=)

    ReplyDelete
  2. hak3.. :)) klo sis nk tawu..sis da org ke bape bgtau sal muke kitorg ni same.. same tang mane pon xtaw la..hehe.. :P btw..tengs sis.. tengs for organizing this contest.. :) :) :)

    ReplyDelete
  3. awak,nak alamat rumah?
    ada menda nak kem.
    bg kat emel arekoobest@yahoo.com ye?
    ASAP ye?

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?