~you are my bestest buddies~

~happy 18th month~

salam semua..

special edited for you sayang

cm bese arini 1 hb tiap-tiap bulan aku akan wish hepi anniversary to AHMAD FAIZ MUSTAQIM.. hehe.. arini 1 0ktober 2009, genap 18 bulan aku dan si dye bersama.. sepanjang 18 bulan ni jugak la aku melalui macam-macam onak dan duri mengharungi hidup aku dgn si dia ni.. biasala.. macam pasangan yg lain jugak pasti ada pahit manisnya sepanjang dalam perhubungan.. seperti juge aku dan dye.. hobi kitorang adelah bergaduh.. hak3.. :D

bukan ape.. aku ni mudah emosional skit.. tambah pulak aku dgn dye masing2 duduk jauh.. sorg kt perlis.. sorg lg kt shah alam.. aku mudah sket nk terase2 klo dye buat hal ke.. kdg2 ade jugak silap aku.. tp bese la kan.. ego masing2 sume ade.. tp xsemestinye hari2 aku dgn dye bergaduh.. klu aku blk KL, aku pasti akan jmpe dye.. xkesa la dating kt mane2.. yg penting mesti maw jmpe dye.. rindu maa... mostly kitorg akan tgk wayang and makan2 ler.. tempat dating lak depends jugak la.. tp salu gi times square ngan mid valley.. sbb tu yg besh.. KLCC lak mahal gile nk shopping.. plus tu je dekat.. hehe.. :)

and raye aritu dye dtg uma aku taw.. adui.. berdebar jugak jantung ni.. ye la.. dye nk jmpe mak aku neh.. aku lak kne control sket la.. duk hidang air ngan juadah ari raye kt tetamu yg dtg bertandang.. termasuk la dye.. huhu.. takot+berdebar youu..!! hik3.. :P tp mmg besh.. for the 1st tyme tu dye dtg uma beraye.. aku sndri pon lom penah dtg uma dye kt kelantan tu haa... alaaa... kelantan pon xpenah sampai.. apetah lagi la uma dye.. haha.. :D

so, oke la.. with that i thank you.. :P :P :P


takde cincin tunang..tp couple ring ajer.. :P


p/s: i love you forever abg.. and i will miss u also.. mwahhh3..!!! :*

4 comments:

  1. happy 18th month anniversary, dear.
    wishing the best for both of you. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tengs dear...awk ni cute la.. :)

    ReplyDelete
  3. haha...tengkiu wani..miss u soo much...!! :*

    ReplyDelete

Berbudi bahasalah dalam berbicara. Budi bahasa bukankah budaya kita?